Direktlänk till inlägg 26 november 2014

En lång dag för en som vill läsa

Av Julia Isaksson - 26 november 2014 20:10

Nämen hallå där bloggen till nån som kanske läser.. Haha! Idag har varit en lång dag men riktigt rolig dock! ;D Började med att jag hade sleep over hos veera och vaknade. Då märkte vi att vi hade försovit oss "rejält", så vi fick skynda oss som attans. Det var ju meningen att hon skulle locka mitt hår och fixa det fint men i slut ändan kämpade jag mot lock tången för att försöka få den att lyssna på mig! (": Halva mit hår var vågit och den andra halvan var liksom rak och topparna "fjongiga" som små tarzans typ! Då jag tänkte börja fxa den raka konstiga sidan så såg vi att det var några minuter kvar tills bussen gick. Vi fick bara kasta ner allt i våra väskor dra på oss skorna och springa.. Måste vara en otroligt häftig syn att se oss springa utan att nån tvingar oss, haha! Men sen rullade dagen på sisådär och första timmen på skolan hade vi ju hkk och hamnade med en rolig och snäll kille och en tjej som var segare än internet explorer. Dx 

Efter hkk'n så gick jag på toan och för första gången jag bär tights i skolan så ska det såklart vara hål i tightsen för jag råkade ta fel tights! :"D Tyckte det var fett pinsamt till en början men sen så tänkte jag ingen kan ju se det om dom inte spanar in min röv men min röv ser ju mer ut som en köttklump så ingen hade ens tanken på det tro jag. q;

Så dom kom det jag hade längtat efter och det var då alla 8or och 9or skulle gå till en gymnasium skola där vi skulle få se på olika inriktningar och jag fastande vid media bild och form. Dom hade ju en ritplatta där och en av kompisarna ville ju att jag skulle rita så såklart gjorde jag ju det! En av dom sakerna jag älskar och hatar på samma gång haha!

Iaf så satt jag och ritade där på datorn och har aldrig känt mig så nervös förut, handen skakade och mitt hjärta dunkade av nervositet. Jag såg att dom som stog bakom mig stirrade i nacken på mig men fick höra sedan att jag var jätte duktig! Gissa om man vart glad då! ;D Sen så var det några idioter som tog sig äran av det jag ritade och dom förstörde det helt och hållet... Men aja det är jag van vid så stog bakom dom och sa tillräckligt högt så att dom och min kompis kunde höra: "Jahapp! Då förstör dom min drake och tar äran för den från början! Thanks god att det finns såna människor.." 

Haha, jag överdrev lite men gillar inte då folk tar äran över nåt som man gjort som man vart nöjd med... /: 

Sist men inte minst så trängde jag och min killkompis och hans kompis ihop oss i bussen så vi satt 3 på ett säte och myste på! Ibland känns det som om han gillar mig mer än vän. Kan bero på att alla tycker det ser ut som så, men vem vet! cx Jag gillar att vara singel för då kan man titta in snygga killar och dregla över doms skönhet! (; Haha ne men roligt att titta in snygga killar *.*. Ne nu ska jag sluta skriva och titta på några avsnitt av awkward! ;D Ha det så trevligt och godnatt (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Isaksson - 1 december 2014 22:22

Värdelös dag idag med migrän! Dx  Men känner mig iaf bättre nu! ;D Kom faktiskt att tänka på en sak... Det är bara 1månad kvar ungefär av det här året. Snart 2015! Oh shit jag är snart 15! Känns så overkligt! Vars är chokladkalendern då!? Just ja.....

Av Julia Isaksson - 29 november 2014 20:09

Sorry för ingen uppdatering igår... Hade en dejt med mitt skrivbord i min ensamhet.   Asså vad är det för mening med att ha vänner om man aldrig hinner träffa dom? Jag älskar mina vänner, men samtidigt har jag aldrig tid att träffa dom. Jag vet int...

Av Julia Isaksson - 27 november 2014 21:48

Du ser att en snygg kille går där framme? Du vill så gärna haffa? BRA! Följ mina tips här nedan så kommer du ha en kille på nollans tid! STEG 1! Gå fram till honom och börja starta en konversation... STEG2! SEN BAM! Så frågar du vad han heter sen...

Av Julia Isaksson - 27 november 2014 21:35

Hallå till den som läser! Idag så lyckades jag missa bussen till skolan och fick ta en senare... Hade iaf roligt på franskan då jag och mina kompisar satt på hangouts, med våra datorer vi fått av skolan!     Ja jag är väldigt lätt road, haha! Typ i...

Av Julia Isaksson - 25 november 2014 22:35

Hej! Eftersom det här är nytt med blogg för mig så kan jag inte säga så mycket... Men hade ett sug efter en blogg och kände att det skulle kanske bli kul att läsa min blogg, beroende på om du har ett liv eller inte, haha! Men bara det jag ville säga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards