Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Rubrik saknas

Av Julia Isaksson - 1 december 2014 22:22

Värdelös dag idag med migrän! Dx 

Men känner mig iaf bättre nu! ;D Kom faktiskt att tänka på en sak... Det är bara 1månad kvar ungefär av det här året. Snart 2015! Oh shit jag är snart 15! Känns så overkligt! Vars är chokladkalendern då!? Just ja... Slutade med den för ett par år sedan! q: Ska man göra sin egen kalender? Typ en god gärning eller nåt liknande till en person varje dag? Skulle vara nåt! :D Aja får tänka på det imorrn, mitt huvud orkar inte med haha! cx 

Känner mig extra kärleks sprallig eller vad nu jag ska säga! Hihi! c": Vill kramas och hoppa runt folk typ! Ne, bara skojas skulle aldrig falla mig in att krama nån! Om dom inte är mysiga!    

Aja första advent, var det igår eller är det idag...? I vilket fall glad första advent! HALLÅ DECEMBER!!! ÄR REDO MED NÅGRA UNDERSTÄLL KOM MED DIN KYLA OCH SNÖ DÅ! :D 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om eftersom det inte har hänt så mycket idag... Typ bara att jag suttit och skissa typ över en timme och reflekterat över livet! cx Nä sov så gött mina uhm... aa godnatt ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Isaksson - 29 november 2014 20:09

Sorry för ingen uppdatering igår... Hade en dejt med mitt skrivbord i min ensamhet.   Asså vad är det för mening med att ha vänner om man aldrig hinner träffa dom? Jag älskar mina vänner, men samtidigt har jag aldrig tid att träffa dom. Jag vet int...

Av Julia Isaksson - 27 november 2014 21:48

Du ser att en snygg kille går där framme? Du vill så gärna haffa? BRA! Följ mina tips här nedan så kommer du ha en kille på nollans tid! STEG 1! Gå fram till honom och börja starta en konversation... STEG2! SEN BAM! Så frågar du vad han heter sen...

Av Julia Isaksson - 27 november 2014 21:35

Hallå till den som läser! Idag så lyckades jag missa bussen till skolan och fick ta en senare... Hade iaf roligt på franskan då jag och mina kompisar satt på hangouts, med våra datorer vi fått av skolan!     Ja jag är väldigt lätt road, haha! Typ i...

Av Julia Isaksson - 26 november 2014 20:10

Nämen hallå där bloggen till nån som kanske läser.. Haha! Idag har varit en lång dag men riktigt rolig dock! ;D Började med att jag hade sleep over hos veera och vaknade. Då märkte vi att vi hade försovit oss "rejält", så vi fick skynda oss som attan...

Av Julia Isaksson - 25 november 2014 22:35

Hej! Eftersom det här är nytt med blogg för mig så kan jag inte säga så mycket... Men hade ett sug efter en blogg och kände att det skulle kanske bli kul att läsa min blogg, beroende på om du har ett liv eller inte, haha! Men bara det jag ville säga ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards